کمربند لاغری الکترونیکی AB GYMNIC

قیمت: 30,000  تومان
خرید پستی

 

کمربند الکترونیکی   AB GYMNIC ساخته شده از جدیدترین فن آوری روز دنیا ست که با تحریک مغناطیسی عضلات باعث منقبض و منبسط شدن آنها می شود .و شرایطی را که هنگام ورزش کردن برای بدن اتفاق می افتد را ایجاد می کند و با عمل چربی سوزی به راحتی می توانید وزن خود را کم کنید و از سایز خود بکاهید. این کمربند امکان استفاده در همه جا و در هر موقعیتی را دارد.

 

قیمت: 30,000  تومان
خرید پستی

 

هر 10 دقیقه کارکرد با کمربند AB GYMNIC معادل 600 بار تمرین دراز و نشست برای عضلات شکم می باشد.کمر بند AB GYMNIC با ویبره دادن و ماساژ دادن عضله ها آن ها را وادار به فعالیت می کند در این فعالیت همانند ورزش انرژی در ماهیچه ها مصرف شده این فرایند موجب افزایش سوخت و ساز در بدن و در طبع آن در بدن چربی سوزی انجام می شود و موجب لاغری سریع و آسان می شود.

 

 

این کمر بند دارای 6 برنامه ی داخلی با 10 مرحله ی شدت می باشد که توسط دکمه های موجود روی دستگاه که به کمربند متصل می شود براحتی می توانید برنامه ی دلخواهتان را انتخاب کنید که موجب " انقباض عضلات " همان گونه که در ورزش انجام می شود. پس موجب فرم دادن به بدن و موجب لاغری می شود.پس از چند هفته بعد از استفاده از کمر بند AB GYMNIC ، تغییراتی در شکل ظاهر شکم خود مشاهده میکنید این کمربند موجب آب کردن چربیهای اضافی و تقویت ماهیچه ها و فرم دادن به بدن می شود

 

 

ویژگی های کلی:

-انقباض عضلات و شبیه سازی ورزش

-تحریک ماهیچه ها برای چربی سوزی

-کاهش سایز و لاغری

-استفاده ی راحت و آسان برای دور کمر ،شکم ، بازوها و ران ها

-قابل استفاده در هر مکان

-جایگزین ورزش سخت دراز نشست

-دارای 6 برنامه ی ورزشی با 10 درجه ی مختلف شدت

-رفع سلولیت ها و سفتی عضلات

-بدون نیاز به کابل و بی سیم

-دارای دو عدد باتری همراه

-دارای ژل مخصوص برای استعمال روی نواحی مورد نظر قبل از بستن کمربند

-دفترچه ی راهنما

-دارای دو عدد پد اکترود مستقل 

 

قیمت این محصول 30000 تومان

قیمت: 30,000  تومان
خرید پستی